Global Effie Index: Imago 9. najučinkovitija nezavisna agencija na svijetu, Ožujsko najučinkovitiji hrvatski brend

Objavljen je Effie Index složen na temelju više od 3000 finalista i pobjednika globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih u periodu od 1.1.2015. do 31.12.2015. godine.

Effie Worldwide jučer je objavio rezultate globalnog Effie indeksa učinkovitosti koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.

Najučinkovitijim brandom, ali i oglašivačem na globalnoj razini proglašena je Coca-Cola odnosno Coca-Cola Company, a Ogilvy&Mather najučinkovitijom agencijskom mrežom na svijetu.

Najučinkovitijom agencijom proglašen je FP7/DXB iz Dubaija, a titulu najučinkovitije nezavisne agencije odnijela je ACG Advertising Agency iz Budimpešte. WPP Group najučinkovitija je agencijska holding grupa.

„Gotovo 50 godine Effie predstavlja zlatni standard učinkovitosti stoga ne čudi kako se Effie Index, sad već šestu godinu za redom, profilirao kao ključno mjerilo uspjeha u našoj industriji“, izjavio je povodom objave Effie Indexa Neal Davies, predsjednik i CEO Effie Worldwidea.

Hrvatske tvrtke i brendovi su također uvršteni u Effie globalni index učinkovitosti. Treba istaknuti Imago reklamnu agenciju koja je na globalnoj razini ostvarila visoko 9. mjesto na listi nezavisnih agencija. Na istoj listi nalazi se i Bruketa&Žinić OM, na 79. mjestu.

Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Franck, dok su najučinkovitiji hrvatski brendovi Ožujsko pivo i Franck Čipi čips.

Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, održanom u travnju 2015. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj.

Detaljan popis svih oglašivača, agencija i brendova, uključujući i one iz Hrvatske, može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.