Effie Worldwide objavio najučinkovitije marketingaše na svijetu, među njima i hrvatske agencije i kompanije

Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, BBDO Worldwide, WPP Group i Real grupa odnijeli su titule najučinkovitijih markentigaša u Hrvatskoj prema Effie indeksu na temelju rezultata natjecanja prethodne, 2017. godine.

Effie Worldwide objavio je najučinkovitije marketingaše  na svijetu prema rezultatima Effie indeksa učinkovitosti 2018., a na temelju rezultata natjecanja iz prethodne godine. Na popisu su se  našli i najučinkovitiji marketingaši u Hrvatskoj prema rezultatima Effie Croatia dodijeljenog prošle, 2017. godine na Danima komunikacija u Rovinju.  Titulu najučinkovitijeg brenda dobilo je Ožujsko pivo, a Zagrebačka pivovara najučinkovitijeg oglašivača. BBDO Zagreb naveden je kao najučinkovitija agencija, BBDO Worldwide najučinkovitija agencijska mreža, a WPP Group najučinkovitija agencija u kategoriji holding, dok je Real grupa navedena kao najučinkovitija nezavisna agencija, kao što je navedeno, na temelju rezultata iz 2017. godine.

“Global Effie Indeks postao je zlatni standard za mjerenje marketinške učinkovitosti diljem svijeta“, izjavila je  Traci Alford, predsjednica i izvršna direktorica Effie Worldwide. “Bez obzira na brze i snažne promjene koje se događaju, Effie pobjednici i dalje izuzetno dobro posluju s odličnim rezultatima i rastom poslovanja. Najbolje rangirani timovi predstavljaju najbolje od naše industrije, a mi im najiskrenije čestitamo na tome.”  

Effie Worldwide je neprofitna organizacija koja se zalaže za djelotvornost marketinških komunikacija, ističe učinkovite marketinške ideje te potiče pažljiv i promišljen dijalog pokretača marketinške učinkovitosti.

Na popisu izdvojenih rezultata za Hrvatskunajučinkovitiji u marketinškoj komunikaciji prema rezultatima prošlogodišnjeg Effie Croatia natjecanja, svoje mjesto su našli:

  • Ožujsko pivo, Always, Amnesty International, Deutsche Telekom, Iskon, Domaćica, Huawei, JoomBoos, Tele2, bonbon u kategoriji najučinkovitijih brendova.
  • Zagrebačka pivovara, Amnesty International, Atlantic Grupa, Deutsche Telekom, Iskon, Procter&Gamble, HUAWEI, Kraš, Styria Media Group, Tele2 u kategoriji najučinkovitijih oglašivača.
  • BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, Universal McCann, Real grupa, DDB Warsaw (DDB & Tribal), MediaCom Central Europe Zagreb, Degordian, McCann Zagreb, Leo Burnett/Arc i MediaCom u kategoriji najučinkovitijih agencija.
  • Real grupa, Degordian, Señor, Pragma komunikacije, Fahrenheit, Projektil, Media Polis, Proud Robinson, Atlantic media i Organizacija u kategoriji najučinkovitijih nezavisnih agencija.
  • BBDO Worldwide, MediaCom, Ogilvy, UM, DDB Worldwide, Degordian, McCann Worldgroup, Leo Burnett Worldwide, Starcom, TBWA Worldwide u kategoriji najučinkovitijih agencijskih mreža.
  • WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe u kategoriji najučinkovitijih holding organizacija.

Čestitci dobitnicima priznanja pridružila se i izvršna direktorica Hrvatskog udruženje društava za tržišno komuniciranje Dunja Ivana Ballon:

“Sretna sam da su domaće marketinške kampanje na temelju Croatia Effie natjecanja 2017 prepoznate i nagrađene na međunarodnoj razini, koristim priliku čestitati svim navedenim, ali pozvati i druge da streme izvrsnosti i učinkovitosti kako bi industrija nastavila rasti i razvijati se.”

Effie nagrada je prepoznata od strane oglašivača i agencija na globalnoj razini kao vodeća nagrada u industriji koja potiče i pridonosi uspjehu brendova. Od 1968. godine, osvajanje Effie nagrade postalo je simbol globalnog uspjeha.

Također, Effie nagrada dodjeljuje se za nacionalna postignuća u preko 40 zemalja diljem svijeta, pa tako i Hrvatskoj. Croatia Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata na temelju koje je napravljen Effie indeks učinkovitosti. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnoj razini dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata u organizaciji HURA-e.