• Otvorene su prijave za Croatia Effie 2017

    Otvorene su prijave za Croatia Effie 2017, koje je prema istraživanju Ipsosa, oglašivačima najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija. Effie je nagrada koja se dodjeljuje najučinkovitijim agencijama i oglašivačima za projekte koji su se svojim rezultatima posebno istaknuli na tržištu. Prema novom pravilniku natjecanja, za Croatia Effie 2017 mogu konkurirati effiekasni projekti i kampanje… više

  • Mi smo se pripremili za Effie! A vi?

    Ovog utorka, održan je specijalni seminar “Pripremi se za Effie!” na temu pripreme projekata i pisanja Effie prijava kojeg je za svoje članice organizirala HURA u suradnji s Effie Worldwide organizacijom. Višestruki član žirija natjecanja Global Effie i vrhunski strateški planer 7 Stars agencije, Dino Myers-Lamptey, polaznike je inspirirao svojim predavanjem obogaćenim mnogobrojnim savjetima koji će, vjerujemo,… više

  • Besplatno za članove HURA-e: Pripremi se za Effie!

    Kako pretvoriti sjajne ideje u sjajne Effie nagrade? U suradnji s Effie Worldwide organizacijom, HURA u Zagreb iz Londona dovodi Dinu Myers-Lampteya, vrhunskog strateškog planera koji će 14. lipnja održati poludnevni seminar na temu pripreme projekata i pisanja Effie prijava. Glavni cilj seminara je unapređenje Effie caseva i edukacija agencijskih timova, a posebno strateških planera…. više

  • Pobjednici Croatia Effie-a 2016: Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju “Dijalekti”

    Prestižne Effie nagrade nagrađuju učinkovitost i strateško promišljanje oglasnih kampanja U Rovinju su 15. travnja na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo 36 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal… više

  • Global Effie Index: Imago 9. najučinkovitija nezavisna agencija na svijetu, Ožujsko najučinkovitiji hrvatski brend

    Objavljen je Effie Index složen na temelju više od 3000 finalista i pobjednika globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih u periodu od 1.1.2015. do 31.12.2015. godine. Effie Worldwide jučer je objavio rezultate globalnog Effie indeksa učinkovitosti koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate… više

  • Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača

    Za prestižnu nagradu Effie na Danima komunikacija prijavljeno je 36 projekata, o pobjednicima natjecanja odlučivat će 20 članova žirija Zatvorene su prijave projekata za sedmo hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača…. više

  • Dani komunikacija 2016. posvećeni svjetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije

    Četvrto izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 14. do 17. travnja u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a. Ovogodišnji Dani komunikacija nude bogat program koji uključuje predavanja vrhunskih svjetskih stručnjaka, predstavljanje aktualnih svjetskih trendova, otkrivanje tajni najuspješnijih komunikacijskih kampanja kao i brojne rasprave, radionice te natjecanja. Posebna novost ovogodišnjih… više

  • HURA otvorila prijave za prestižno marketinško natjecanje Effie Croatia 2016.

    HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) je otvorila prijave za Effie Croatia 2016., prestižno marketinško natjecanje koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle izniman tržišni uspjeh temeljen na učinkovitosti i strateškom promišljanju komunikacija. Otvaranje prijava za natjecanje Effie 2016. započelo je s današnjim datumom, a natjecatelji se mogu prijaviti do 3. ožujka… više

  • Pobjednici Croatia Effie-a 2015: Franck, Imago reklamna agencija i medijska agencija Unex Media s kampanjom “CROmpiri”

    Večeras su na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo rekordnih 53 radova.Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju “CROmpiri”. Zlatom su nagrađene i kampanje  “Došli smo ostaviti… više

  • Rekordan broj prijava na Effie natjecanje

    Na šesto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje učinkovitost oglasnih kampanja, prijavljen je rekordni broj radova – njih čak 53. To je 20% više prijavljenih projekata u odnosu na prethodne godine, a za nagradu se bori 38 različitih agencija i 35 oglašivača. Prijavljeni radovi borit će se za Effie nagradu u deset kategorija…. više

  • Rok za Effie prijave produljen do 8.3.

    Planirani rok za zatvaranje prijava za natjecanje Effie (3. 3.) produljen je do 8. ožujka čime je prijaviteljima omogućeno više vremena za kvalitetniju pripremu natjecateljskih radova. Svi zainteresirani svoje radove mogu predati još idući tjedan zaključno s 8. 3. nakon čega se prijave zatvaraju. Na natjecanju Croatia Effie 2014 mogu sudjelovati radovi i kampanje koji… više

  • Dani komunikacija 2015. donose program svjetskog kalibra

    Treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori Dana komunikacija – HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svjetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki… više

  • Ledo i Ledonardo najučinkovitiji hrvatski oglašivač i brend; McCann Zagreb i Imago reklamna agencija najučinkovitije hrvatske agencije na Effie indexu 2014.

    Effie Worldwide objavio je rezultate Effie indexa učinkovitosti 2014. za Hrvatsku koji prepoznaje i rangira najuspješnije marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu. Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Ledo, najučinkovitijim brendom Ledonardo, a najučinkovitijim agencijama McCann Zagreb i Imago reklamna agencija. Effie index učinkovitosti prepoznaje i rangira najuspješnije… više

  • HURA I IAB otvaraju prijave za prestižna marketinška natjecanja Effie, IdejaX i Mixx 2015.

    U ponedjeljak, 1. prosinca HURA i IAB otvaraju prijave za tri prestižna marketinška natjecanja – Effie Croatia 2015, koje nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje kampanja, IdejuX, nacionalno kreativno natjecanje i Mixx, licencirano međunarodno natjecanje za najbolje digitalne projekte. Ključne novosti koje ovogodišnja natjecanja donose usmjerene su prema pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija… više

  • Pobjednici Croatia Effie-a 2014: Ledo, Imago reklamna agencija i Unex s kampanjom “Ledonardo – potraga za sladolednim genijalcem”

    U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, večeras su dodijeljene prestižne Croatia Effie 2014 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 40 radova prijavljenih od strane 28 oglašivača i 40 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i… više

  • Na ovogodišnje Croatia Effie natjecanje prijavljeno 40 radova

    Zatvorene su prijave radova za peto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet natjecateljskih kategorija prijavljeno je 40 radova koji su rezultat zajedničke suradnje 28 oglašivača i 40 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji ‘Telekomunikacijske usluge’, a… više

  • Rok za Effie prijave produljen do 5. travnja

    Planirani rok za zatvaranje prijava za natjecanje Effie (31. 3.) produljen je do 5. travnja čime je prijaviteljima omogućeno više vremena za još kvalitetniju pripremu natjecateljskih radova. Svi zainteresirani stoga svoje radove mogu predati još idući tjedan zaključno s 5. 4. nakon čega se prijave zatvaraju. Na natjecanju Croatia Effie 2014 mogu sudjelovati radovi i… više

  • Ivana Galić i Nikola Žinić članovi žirija natjecanja Euro Effie

    Ivana Galić, rukovoditeljica marketinških komunikacija u Vipnetu i Nikola Žinić, kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić OM imenovani su za članove žirija nagrade Euro Effie 2014, europske nagrade koja se dodjeljuje za najučinkovitije i najuspješnije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Žiri Euro Effie nagrade sastoji se od niza profesionalaca iz područja… više

  • Najavljeni Dani komunikacija 2014. – drugo izdanje središnje hrvatske marketinške manifestacije

    Ovogodišnji Dani komunikacija donose osvježenu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja vodećih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja te inspirirati svojim idejama. U prijepodnevnom dijelu konferencije sudionike očekuje glavni program sa “zvjezdanim predavačima”, dok će popodnevni program ponuditi različite… više

  • Specijal Media Marketinga donosi reviju pobjedničkih radova Effie, IdejaX i Mixx

    Svoje mjesto u specijalnom tiskanom izdanju Media Marketinga, regionalnog magazina o marketingu i PR-u, zaslužili su pobjednički radovi najetabliranijih domaćih marketinških natjecanja Effie, IdejaX i Mixx. Nacionalni festival Dani komunikacija, koji je centralno mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca, a u sklopu kojeg se navedene nagrade i dodijeljuju, objavljen je u godišnjem pregledu regionalnih oglašivačkih festivala… više