Kategorija: Medijska ideja

Finalist
A1 Lappsus

Mladi od telekoma, između ostalog, očekuju pametna rješenja za jednostavniji život. Oni 30 puta na sat provjeravaju svoj mobitel. Istovremeno, 30% gimnazijalaca ima nedovoljno znanje hrvatskog jezika. Zato je A1 prvi iskoristio učestalu radnju otključavanja mobitela kao medij za brandkomunikaciju s mladima i vježbanje pravopisa. Mobilna aplikacija A1 Lappsus postavlja pravopisno pitanje kod otključavanja mobitela, a svaki točan odgovor A1 prepaid korisniku omogućava dodatan podatkovni promet. Nakon kampanje, ostvaren je porast percepcije A1 kao poslužitelja pametnih rješenja, a aplikacija je postala najpopularnija na Google Playu u Hrvatskoj.

BREND: A1 Lappsus
OGLAŠIVAČ: A1 Hrvatska
AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey
OSTALE AGENCIJE: Human, MediaCom Zagreb

INDIVIDUALNA PRIZNANJA