Kategorija: Pića

Zlato + Grand Prix

Ostajemo di smo

Kampanja “Ostajemo di smo” je kroz priču o dolasku Slavena na naše prostore prikazala domoljublje na humorističan način. Izazvala je veliki broj pozitivnih komentara i citiranja u javnosti, a samoj Žuji je pomogla u jačanju brenda i povećanju volumena prodaje na sve kompetitivnijem pivskom tržištu.

BREND: Ožujsko pivo
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara
AGENCIJA:  BBDO Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Universal McCann, Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Bronca

Samo opušteno

Iako lider u kategoriji ledenog čaja, Jana Ice Tea se našao pred velikim izazovom u trenutku kada su potrošači počeli birati ili jeftinije ili uzbudljivije alternative. Kako bi zadržali i ojačali lidersku poziciju, osnažili brand te se povezali s potrošačima, osmislili smo novu komunikacijsku platformu u kojoj smo predstavili filozofiju kako stvari u životu ispadaju najbolje onda kada smo opušteni. Kampanja je uspješno lansirala novi komunikacijski teritorij, ojačani su brand indikatori, povećan je prodajni volumen te ostvareni najbolji volumni i vrijednosni udjeli u proteklih nekoliko godina.

BREND: Jana Ice Tea
OGLAŠIVAČ: Jamnica Plus
AGENCIJA:  PINK MOON
OSTALE AGENCIJE: Pro Media Group

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Bronca

Žuja za tate 2

Žuja za tate je kampanja koja se na simpatičan način dotakla jedne vrlo ozbiljne teme, loše demografske slike Hrvatske. Osim što je počastila veliki broj očeva diljem Hrvatske (44,7% očeva je dobilo gajbu ako usporedimo broj podijeljenih gajbi s podacima Državnog zavoda za statistiku o broju rođenih u 2019.), samom Ožujskom pivu je pomogla u jačanju brenda i povećanju volumena prodaje na izuzetno kompetitivnom pivskom tržištu.

BREND: Ožujsko pivo
OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara
AGENCIJA:  BBDO Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Universal McCann, Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA