– Kategorija: Financijske i osiguravajuće usluge

Bronca
RBA NEovisni

Kampanja Neovisni je predstavljala zaokret za brand iz dva razloga. Prvo, banka se po prvi puta integriranom komunikacijom u svim kanalima obraća ciljnoj skupini mladih klijenata od 18 do 30 godina. Drugo, komunikacija je polučila izvanredne rezultate unatoč saturaciji bankarskog tržišta: ostvaren je rast broja novih aktivnih klijenata uz veći rast u segmentu mladih, RBA ostvaruje rast u kreditnom portfelju s gotovinskim i stambenim kreditom veći od rasta tržišta te konačno, RBA postaje prva banka u Hrvatskoj po zadovoljstvu klijenata i iza sebe ostavlja glavnog konkurenta Erste.

BREND: Raiffeisen bank
OGLAŠIVAČ: Raiffeisen bank (Hrvatska)
AGENCIJA: McCann Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Degordian, Publicis

 

Finalist
Hrčak – novi šef banke koji uvodi promjene!

Addiko banka trebala je izgraditi jasnu diferencirajuću poziciju u svijesti potrošača. Kao manja banka ne može konkurirati velikima i njihovim ponudama, te je zato odlučila zauzeti poziciju specijalista za brze i jednostavne gotovinske kredite. Nova pozicija nosila je novu komunikacijsku platformu s novim brand likom. Cilj je bio povećati razmatranje Addiko banke kada se radi o gotovinskim kreditima i privući nove klijente kao i povećati volumene (tj iznose izdanih kredita). Iako je nova pozicija tek predstavljena na tržištu ciljevi su višestruko premašeni zahvaljujući jasnoj komunikaciji nove pozicije relevantnim ciljnim skupinama.

BREND: Addiko Bank
OGLAŠIVAČ: Addiko Bank
AGENCIJA: Bruketa&Žinić&Grey
OSTALE AGENCIJE: Spring Onion, UM Zagreb