– Kategorija: Hrana

Bronca
Vrijedi ponoviti

Uz nemogućnost dostizanja strelovitog trenda rasta konkurencije, prije kampanje „Vrijedi ponoviti“ rezultati Leda imali su negativnu putanju te je pozicija na tržištu bila značajno ugrožena. Oporavak od pandemije donio je rast konkurentima u segmentu obiteljskog sladoleda, što Ledo nije uspijevao pratiti.

Kampanja je premašila postavljene poslovne, marketinške i komunikacijske ciljeve. Uz izvanredan kratkoročni i dugoročni prodajni potencijal, kampanja se našla u najboljih 0,4% ikad testiranih u Europi. Ledo je 2022. zaustavio rast konkurencije, jedini na tržištu ostvario rast vrijednosnog tržišnog udjela te premašio rast tržišta vrijednosno i količinski.

BREND: Ledo
OGLAŠIVAČ: Ledo Plus
AGENCIJA: Šanavala
OSTALE AGENCIJE: Go2Digital

 

Finalist
Čvarak Dorina

Dorini se ukazala prilika odgovoriti na hype potrošača koji se stvorio nakon prvoaprilske šale i ona je prelomila, uzela mogućnosti što joj pružaju Kraševe društvene mreže i proizvodnja i napravila dosad neviđenu čokoladu s čvarcima za kojom je hrvatska javnost naprosto poludjela. Dorina je dokazala sposobnost za brzu reakciju na interes potrošača, pokazala još jednom svoju širinu i jedinstvenost okusa i živjela stav kampanje – Prelomi i uzmi sve!

BREND: Čvarak Dorina
OGLAŠIVAČ: Kraš
AGENCIJA: Studio Sonda
OSTALE AGENCIJE: Real Grupa