– Kategorija: Piće

Srebro
GUC GUC

U Guc Guc kampanji prepjevali smo kultni CRO dance hit. S originalnim lyricsima opjevali smo simptome dehidracije i tako istaknuli važnost redovite hidracije, kroz pitki podsjetnik koji u uho ulazi lako kao što voda klizi niz grlo.

Zarazna melodija, duhoviti stihovi, pametno korištenje medija i 360 pristup Studena brandu donijeli su val pozitivnih poslovnih promjena: rast prodaje od 36%, +1,2 rast MS i hidraciju neodvojivo povezali s brandom.

BREND: Studena
OGLAŠIVAČ: Studenac
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: Ascanius Media, Drap, Rational International

 

Bronca
Vrijeme je za godišnji

Kampanjom ‘Vrijeme je za godišnji’ Jana Ice Tea je uspješno nastavila komunicirati na teritoriju opuštenosti te se ponovno uspjela povezati s potrošačima, nudeći im uz funkcionalne, i emotivne benefite konzumacije. Za vrijeme kampanje prodajni volumen je uvećan za 17%, dok su prihodi rasli za 24%, ostvareni su najbolji volumni i vrijednosni udjeli u proteklih nekoliko godina, a indikator snage branda je vraćen na najvišu razinu.

BREND: Jana Ice Tea
OGLAŠIVAČ: Jamnica Plus
AGENCIJA: PINK MOON
OSTALE AGENCIJE: STUDIO NEXUS, Producenti

 

Finalist
Zokiju je sjela plaća

Karlovačko Plaća kampanja zaslužuje nagradu jer je uspjela potaknuti rast tržišnog udjela brenda (+1,7 pp u odnosu na 2021.g.) i preokrenuti neodgovarajući „fit“ tona i stila komunikacije za prosječnog hrvatskog pivopiju. Pokazatelj marketinškog uspjeha je rast snage brenda (+0,6 u odnosu na isti period 2021.g.) i to kroz dimenziju relevantnosti (=”meaningfuleness” KPI) koji je rastao +9,5 u odnosu na isto razdoblje lani.

BREND: Karlovačko pivo
OGLAŠIVAČ: Heineken Hrvatska
AGENCIJA: Bruketa&Žinič&Grey
OSTALE AGENCIJE: Dentsu Croatia