– Kategorija: Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor)

Finalist
Pokaži srce

Zbog ogromnih zahtjeva profesionalnog sporta, česte su vijesti o srčanim problemima sportaša. Zato je PSK, brand koji dijelom živi od sporta i kojem je igra u srži, pokrenuo sportsko zdravstvenu platformu “Pokaži srce”. Kroz platformu je doniran novac za zdravstvene preglede sportaša za svaku igru na utakmice HNL-a i reprezentacije. Ukupno je prikupljeno 2.500.000 kuna, provedeno 650 pregleda, 133 edukacije te organiziran simpozij u suradnji s liječničkom službom Real Madrida. Kod dva sportaša otkriveni su značajni zdravstveni problemi, čime su potencijalno spašena dva mlada života.

BREND: PSK
OGLAŠIVAČ: Hattrick – PSK
AGENCIJA: Imago Ogilvy
OSTALE AGENCIJE: OMD Media, Riba ribi grize rep, Hrvatski Nogometni Savez, Poliklinika Life