Poziv za prijave na Euro Effie 2014 natjecanje

10. prosinca 2013. godine u Bruxellesu, od strane EACA-e (European Association of Communications Agencies), lansiran je službeni poziv za prijave za renomiranu europsku dodjelu nagrada:  The Euro Effies 2014,  the Gold Standard in Marketing Communications Effectiveness Awards.

Nezavisno da li su članice EACA-e ili HURA-e ili ne, natjecanje je otvoreno za sve agencije, za kampanje koje su se provodile na dva ili više europskih tržišta u 2013. godini. Da bi ušle na razmatranje za sudjelovanje, kampanje moraju dokazati da su njihov izbor i korištenje marketinških komunikacija, izvan svake sumnje, bili ključni faktor uspješnosti kampanje.

Ovogodišnjim suđenjem presjedat će Geoff Seeley, Global Communications Planning Director u Unilever-u. Proces suđenja odvijat će se u dvije faze: prva faza će se provoditi isključivo online i uzimat će u obzir efektivnost kampanje baziranoj na strategiji, uvid u ciljna tržišta, izbor i upotreba marketinških komunikacija te rezultat, dok će se u drugoj fazi razmatrati kreativni elementi.

Ove godine će dvije nove kategorije biti uključene u natjecanje. Media Innovation će nagraditi kampanje koje predstavljaju uvid i kreativnost za promjenom načina konzumacije određenog medijskog kanala, a Best Out-of-Home Media award će, sponzoriran od strane FEPE International-a, prepoznati istaknutu i kreativnu upotrebu oglašavanja izvan domaćinstva

Zadnji rok za prijave je petak, 18. travanj 2014. godine, u 15h po srednjoeuropskom vremenu. Pobjednici će službeno biti objavljeni 17. rujna na gala dodjeli nagrada u Bruxellu, a 18. rujna 2014. godine na Euro Effies website-u www.euro-effie.com.

O Euro Effie natjecanju

Euro Effie natjecanje organizirano je od strane European Association of Communications Agencies (EACA), u suradnji s Euronews-om i podrškom The European Publishers’ Council-a, TIME & Fortune magazines-a, WARC-a, Adforum-a, Procter & Gamble-a, Nielsen-a, creativebrief-a, FEPE International & Viva Xpress Logistics-a

Natjecanje je po prvi put predstavljeno 1996. godine u svrhu nagrađivanja oglašavanja koje gradi brandove izvan granica država te su prve europske nagrade u oglašavanju koje se ocjenjuju na osnovi efektivnosti. Effie® i Euro Effie® su zaštiti znak Effie Worldwide Inc-a, i pod licencom EACA-e. Za više informacija posjetite www.euro-effie.com.