Pobjednici Croatia Effie-a 2015: Franck, Imago reklamna agencija i medijska agencija Unex Media s kampanjom “CROmpiri”

Večeras su na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo rekordnih 53 radova.

Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju “CROmpiri”. Zlatom su nagrađene i kampanje  “Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja “Tajna nestalih čarapa” tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCann Erickson s osvojenim srebrom i broncom te Bruketa&Žinić OM s dvije bronce, agencije OMD media i Brlog s jednom broncom.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.

U nastavku je popis svih nagrađenih radova:

Grand Prix Effie nagrada:

  •  CROmpiri” Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media

Zlatne Effie nagrade:

Srebrne Effie nagrade:

  • “Nadimci” Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann
  • “Oslobodite svoju kreativnost” Franck Café Cappuccino, Franck, primarne agencije McCann Erickson i Fahrenheit, medijska agencija Unex Media, agencija suradnik 404
  • “Suglasni(k) za život”, Hrvatska udruga Transplant, primarna agencija Imago reklamna agencija, agencija suradnik DRAP

Brončane Effie nagrade:

  • “Vremenski trezor”, Zagrebačka banka, primarna agencija Bruketa&Žinić OM, medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb, agencija suradnik Degordian
  • “Srce vašeg jela”, Podravka, Bruketa&Žinić OM, medijska agencija Unex Media
  • “Polarni medo” bonbon, Hrvatski Telekom, primarna agencija McCann Erickson, medijska agencija DMS
  • “Izgubljena stranica”, Hrvatska gorska služba za spašavanje, primarna agencija Brlog
  • “Twingospođice” Renault Twingo, Renault Nissan Hrvatska, primarna agencija OMD Media, medijska agencija OMD, agencije suradnici Publicis MMS Marketinške komunikacije i Publicis

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.