Imago Ogilvy osvojio prvi Euro Effie za Hrvatsku – i to zlatni

Dok je McCann Worldgroup ponio nagradu za agenciju godine, kampanji Boranka dodijeljen je zlatni Euro Effie kipić, čime je Imago Ogilvy prva hrvatska agencija koja je osvojila ovu prestižnu nagradu.

Dobitnici nagrada Effie Europe 2019 objavljeni su 15. listopada u Bruxellesu. McCann Worldgroup osvojio je nagradu za agenciju godine za svoju izvanrednu kampanju ‘Like Brands’ 2011-2018 za Aldi UK, koja se prikazivala u UK-u, SAD-u, Australiji i Irskoj. Pravi uspjeh kampanje, navodi žiri, ogleda se u uspješnom transformiranju stava kupaca o privatnim markama.

Nakon uspjeha na Danima komunikacija, kampanja Boranka nastavila je niz osvajanja prestižnih nagrada. Uz već osvojeno zlato i Grand Prix na natjecanju Croatia Effie 2019, Boranka je prikupila brojna domaća i svjetska priznanja (zlatna IdejaX, Mixx Best in Show, New York Advertising Festival, Eurobest, ONEShow), a sada je kreativnost agencije Imago Ogilvy okrunjena i zlatnom Euro Effie nagradom – prvom za Hrvatsku. Prestiž nagrade Effie Awards Europe ogleda se u tome što se dodjeljuje najvećim svjetskim brendovima s velikih europskih tržišta, kojima su uz bok stali i domaći kreativci.

Svaki kreativac koji radi u oglašavanju će vam reći da nema uspješne kampanje bez dobre kreative te da kreativnost podiže prodaju. Ne znam, ali držim se načela da je jedina dobra kreativa ona koja ima tržišne rezultate jer svaka druga je svrha sama sebi. Ova nagrada je još jedan lijepi dokaz da je naša kreativa ne samo učinkovita nego cijenjena i relevantna u svjetskim razmjerima. Drago mi je da se ta nagrada dogodila baš sa Savezom izviđača Hrvatske koji su započeli ovu divnu akciju i koji su nam pravi partner na projektu. – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago Ogilvy.

Pobjednike je odabrao međunarodni žiri koji se sastojao od viših predstavnika agencija i klijenata, a predvodili su ga Bastien Schupp, potpredsjednik, globalni voditelj za strategije i tržišne komunikacije u Groupe Renault, i Harjot Singh, glavni voditelj za strategije u McCann Worldgroup.

Dok se većina nas trudi napraviti najkreativnije kampanje, jedina stvar koja se računa je njihova učinkovitost. Izrazita mi je čast što mogu predvoditi žirijem ove prestižne nagrade te se radujem pregledavanju snažnih projekata svojih oglašivačkih kolega – izjavio je Bastien Schupp.

Natjecanje Effie Awards Europe organizira EACA (European Association of Communications Agencies) uz potporu Facebooka, Procter & Gamblea, organizacije The European Publishers’ Council, WARC-a, platforme Adforum.com, EDAA-e (European Interactive Digital Advertising Alliance) i Viva Xpress Logisticsa.

Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija (Ipsos, 2016).

Više o Effie Awards Croatia saznajte na poveznici www.effie.hr.