Projektima ste se osvrnuli na aktualnosti, unaprijedili e-trgovinu ili bili društveno odgovorni? Effie vas čeka!

Prijave na Effie Awards Croatia, natjecanje koje već dulje od desetljeća ističe najefikasnije marketinške projekte, traju do 20. ožujka, a uvedene su brojne nove kategorije, u skladu s aktualnostima.

Uvođenjem novih kategorija u 12. izdanju posebna je misija natjecanja Effie Awards Croatia osnažiti i proslaviti projekte koji su u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet nastavili podizati ljestvicu svojom efikasnošću. Među kategorijama posebno su se istaknule nove, ukorak sa globalnim promjenama: Tematski marketing, Pozitivne promjene i E-trgovina. U nastavku pronađite više informacija o njima.

Tematski marketing

Ova kategorija istaknut će brendove i agencije koji su se uspjeli brzo snaći, učinkovito reagirati i povezati se s relevantnim temama, novostima ili interesima putem ciljane marketinške ili PR strategije koja se fokusirala na aktualna događanja – primjerice kriznu situaciju proizašlu iz pandemije bolesti Covid-19, političke izbore, sportska natjecanja ili slična događanja.

Pozitivne promjene

Uz dosadašnji neprofitni sektor, ova kategorija odsad priliku nudi i projektima brendova koji su učinkovito kombinirali svoje poslovne ciljeve s društvenima. Ovo je idealna kategorija za brendove koji su ostvarili pozitivnu promjenu u svijetu i iskoristili snagu svojih komunikacijskih platformi radi općeg dobra.

E-trgovina

Ako ste u potrazi za kategorijom koja bi proslavila kampanje koje su svojom komunikacijom učinkovito iskoristile uvide, strategiju, kreativnost i analitiku radi povećanja stope konverzije e-trgovine, upravo ste ju pronašli. Brendovi i trgovci na malo mogu postići uspjeh u sferi e-trgovine koristeći se raznim podacima i pokazivanjem značaja komunikacije i temeljitog razumijevanja svojih kupaca. Uspješna kampanja u domeni e-trgovine definira se kao kombinacija praksi digitalnog marketinga i velikog znanja o kupcima s ciljem povećanja stope online konverzije.

Uz najnovije, važno je istaknuti i kategorije Maloprodaja (Retail), Zdravstvo, Carpe Diem te Engaged Community, koje su uvedene prošle godine te su se izvrsno uklopile u zahtjeve današnjice.

Isti projekt moguće je prijaviti u više kategorija. Naknada za prijavu plaća se dodatno za svaku kategoriju, s popustom od 30 %. Pritom, isti projekt može se prijaviti u najviše četiri kategorije (jednu kategoriju proizvoda i usluga + do tri posebne kategorije ili do četiri posebne kategorije).

Cijeli popis kategorija pronađite na poveznici, a informacije o prijavama, koje traju do 20. ožujka, na službenim stranicama natjecanja Effie Awards Croatia.

Naslovna fotografija: Jurica Galoić/PIXSELL