Užim izborom dominiraju brendovi koji stvaraju pozitivne promjene!
Effie i EACA objavili su finaliste natjecanja Effie Awards Europe 2022! Prepoznati su napori kompanija u promicanju društvenog i ekonomskog dobra u marketinškim komunikacijama te je ove godine najviše finalista u kategoriji Pozitivne promjene.
Među finalistima, 43 projekta ušla su u uži izbor u općem dijelu natjecanja i njih 37 u Best of Europe kategoriji. Finalisti dolaze iz niza agencija iz Belgije, Bugarske, Češke, Danske, Finske, Francuske, Njemačke, Grčke, Irske, Italije, Libanona, Poljske, Portugala, Rumunjske, Slovačke, Španjolske, Švedske, Nizozemske, Turske, Ukrajine i Velike Britanije. Popis finalista možete pogledati ovdje.
Ovogodišnjim žirijem predsjedaju Carmen Fernández de Alarcón (izvršna direktorica, Havas Spain) i Magdalena Kosińska (direktorica marketinga za srednju i istočnu Europu, Philips Domestic Appliances). Više od 100 stručnjaka iz 20-a europskih zemalja uložilo je svoje vrijeme i uvide kako bi pronašli najefikasniji europski projekt godine. Glavne nagrade — Grand Prix, zlata, srebra i bronce — bit će objavljene na online dodjeli nagrada 30. studenog 2022.
Effie Awards Europe organizira Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA) u partnerstvu s Googleom, The European Interactive Digital Advertising Allianceom (EDAA), The European Publishers’ Councilom (EPC), Adforum.com i Viva Xpress Logisticsom.
Effie Awards svjetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to najvažnije natjecanje u industriji tržišnih komunikacija.
Naslovna fotografija: Borna Filić/PIXSELL