Hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey i Utorak. Biro za propagandu u finalu velikog natjecanja Effie Awards Europe

U kategoriji Usluge u finale se plasirala agencija Bruketa&Žinić&Grey s projektom Hrčak – novi šef banke koji uvodi promjene, dok je projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? agencije Utorak. Biro za propagandu finalist u kategoriji Zdravlje.

U Bruxellesu su Effie i Europska udruga agencija za tržišno komuniciranje (EACA) objavili su finaliste ovogodišnjeg natjecanja Effie Awards Europe. Ove se godine najviše finalista našlo u kategorijama Positive Change u kojima se slave brendovi i projekti koji su posvećeni promoviranju dobrobiti društva i okoliša.

40 finalista dolazi iz skupina Multi-Market i Positive Change, a njih čak 42 iz skupine Best of Europe. Finalisti dolaze iz zemalja diljem Europe, među kojima su Belgija, Danska, Hrvatska, Francuska, Njemačka, Slovenija, Španjolska, Švedska i brojne druge. Među njima su čak dva projekta iz Hrvatske – u kategoriji Usluge u finale se plasirala agencija Bruketa&Žinić&Grey s projektom Hrčak – novi šef banke koji uvodi promjene, a projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? agencije Utorak. Biro za propagandu, koji je na ovogodišnjim Danima komunikacija osvojio Grand Prix domaćeg izdanja natjecanja Effie, finalist je u kategoriji Zdravlje. Na poveznici možete pronaći detaljnije informacije o europskim finalistima.

Natjecatelji će biti nagrađeni zlatnim, srebrnim i brončanim nagradama, a dodjele će se održati 5. prosinca na svečanoj večeri u Bruxellesu. Tijekom dana sudionici će imati priliku naučiti o kreativnoj efikasnosti i ući duboko u proces stvaranja izvanrednih projekata tijekom Effie Effectiveness Foruma. Svečana večera nije namijenjena samo proslavi pobjednika, već i stvaranju novih poznanstava, osjećaja zajedništva i slavljenje svih oblika efikasnosti. Agendu i upute za rezerviranje svojih mjesta možete pronaći ovdje.

Više od 140 profesionalaca marketinške industrije iz više od 20 europskih zemalja izdvojilo je vrijeme kako bi pronašli najefikasnije projekte godine. Ove su godine predsjednice žirija Ayesha Walawalkar, Chief Strategy Officer, Mullenlowe Group UK i Catherine Spindler, Deputy CEO of LACOSTE. Na poveznici pronađite više o članovima žirija.

Natjecanje Effie Awards Europe organizira EACA uz potporu tvrtki i organizacija Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude, i The Hoxton Hotel.

Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), a oglašivačima je to, prema Ipsosovu istraživanju, najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.

Naslovna fotografija: Emica Elveđi/PIXSELL