Najučinkovitiji marketinški projekti svijeta uskoro će biti proglašeni u sklopu natjecanja Effie Global Best of the Best, a u žiriranju ponovno sudjeluju i hrvatski stručnjaci — ove godine njih čak osam!
Effie Global Best of the Best globalno je natjecanje koje prepoznaje i nagrađuje najučinkovitije među najučinkovitijima, oslanjajući se na marketinške ideje koje su dokazano ostvarile vrhunske rezultate na različitim tržištima. Program kontinuirano podiže ljestvicu te učvršćuje predanost vodstvu, inspiraciji i promicanju marketinške učinkovitosti širom svijeta. U konkurenciji su isključivo radovi koji su osvojili Gold ili Grand Effie, a upravo je u tijeku odabir najboljih projekata diljem svijeta — o kojima odlučuje i osam hrvatskih predstavnika.
U prvom krugu ocjenjivanja, održanom tijekom ljeta, sudjelovalo je čak sedam hrvatskih predstavnika komunikacijske industrije, potvrđujući snagu domaće scene: Mario Fraculj (Sveučilište Algebra Bernays), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Kristina Hustić (Kraš), Ante Šalinović, Ana Štebih-Pinjuh (Zagrebačka pivovara), Rajna Cuculić (WPP Media) i Vanja Vaniček (E.ON Hrvatska). Njihova je uloga bila sagledati cjelinu svake prijave — od strategije i kreativne ideje do izvedbe i mjerljivih rezultata — te odabrati radove koji zaslužuju status finalista.
U završnom krugu ocjenjivanja, koji će se održati 24. rujna u Londonu, Hrvatsku će predstavljati Luka Duboković (BBDO Zagreb), koji će u međunarodnom žiriju razmatrati najuži izbor radova. U fokusu će biti cjelovit učinak kampanja: od strateškog uvida i kreativne egzekucije u službi rezultata do mjerljivog poslovnog utjecaja i prenosivosti na različita tržišta.
Izuzetna mi je čast sudjelovati u žiriju za dodjelu nagrada Global Best of the Best Effie 2025. u Londonu 24. rujna. Poziv na ovaj prestižni panel vrhunskih marketinških i agencijskih lidera priznanje je ne samo meni, već i cijelom BBDO Zagreb timu koji stoji iza nagrađivanih kampanja koje su nas i dovele do ovog poziva. S velikim nestrpljenjem i zanimanjem iščekujem sam događaj žiriranja, veselim se uvidu u briljantne radove iz cijelog svijeta i vjerujem da će to biti snažna inspiracija za daljnji uspješan rad, izjavio je Luka Duboković.
Podsjetimo, u programu Effie Global Best of the Best natječu se isključivo radovi koji su već osvojili Gold ili Grand Effie u prethodnoj sezoni. Finalisti se potom bore za Global Grand Effie, a na kraju se proglašava i Iridium Effie — priznanje za najučinkovitiju kampanju.
Effie Awards najuglednije je svjetsko priznanje za marketinšku učinkovitost, dodjeljuje se kampanjama koje su dokazano ostvarile rezultate diljem svijeta. U Hrvatskoj dodjelu Effie nagrada organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to ključna strukovna manifestacija. Čestitamo članovima ovogodišnjeg žirija, a više informacija potražite na službenoj stranici.