Kategorija: Medijska ideja

Srebrna Effie nagradaSuglasni(k) za život

Prema zakonu u Hrvatskoj svi smo darivatelji organa u slučaju smrti, bez obzira na donorsku karticu. Međutim, liječnici u praksi traže dozvolu obitelji koja ima pravo staviti veto. Kako bismo pokrenuli raspravu i omogućili svakome da za života jasno izrazi svoj stav o darivanju, pokrenuli smo web aplikaciju „Suglasni(k) za život“ kojom metaforički daruješ suglasnik iz svojeg imena pokazujući tako da si suglasan s darivanjem organa. Inovativnom medijskom kampanjom u kojoj su najrelevantniji mediji darovali suglasnik iz svog imena ili logotipa ostvarili smo izniman doseg kampanje u cijeloj Hrvatskoj.

BREND: Hrvatska udruga Transplant

OGLAŠIVAČ: Hrvatska udruga Transplant

AGENCIJA: Imago reklamna agencija

OSTALE AGENCIJE: DRAP

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Brončana Effie nagradaIzgubljena stranica

HGSS je neprofitna, dobrovoljna organizacija koja spašava živote izgubljenima na nepristupačnim područjima. Radeći na njihovim internetskim stranicama, Agencija je došla na ideju da pozove vlasnike drugih stranica da svoju Error 404 stranicu, takozvanu «izgubljenu stranicu» doniraju HGSS-u i tako besplatno ustupe kanal za podsjećanje na vrijedne HGSS-ovce koji nam pomažu kada god se izgubimo. Preko 50 stranica implementiralo je HGSS Izgubljenu stranicu. Rezultati su iznad očekivanja. U godinu dana učitana je 1.300.000 puta, a promet na HGSS stranici povećao se preko 100% u prvih nekoliko mjeseci kampanje.

BREND: Hrvatska gorska služba za spašavanje

OGLAŠIVAČ: Hrvatska gorska služba za spašavanje

AGENCIJA: Brlog

OSTALE AGENCIJE: Brlog

INDIVIDUALNA PRIZNANJA