Kategorija: Piće

Zlatna Effie nagradaDošli smo ostaviti trag

Odlazak hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetsko prvenstvo u Brazil Ožujsko pivo je podržalo kampanjom “Došli smo ostaviti trag” kojom smo htjeli izazvati ponos ali i smijeh navijača. Ponos smo izazvali emocionalnim TV spotom a smijeh serijom spotova gdje smo na šaljiv način koristili običaje iz zemalja protivnika u skupini. Sve skupa je bilo podržano čitavim nizom aktivnosti na prodajnom mjestu, webu i na eventima. Osim izvrsnih rezultata na mjerljivim pokazateljima zdravlja brenda, prodaje i dijeljenja na webu, kampanja je izazvala lavinu pozitivnih reakcija javnosti i poslovnih partnera Zagrebačke pivovare.

BREND: Ožujsko pivo

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: BBDO Zagreb

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

OSTALE AGENCIJE: Degordian

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Srebrna Effie nagradaNadimci

Ključni izazov postavljen pred kampanju je bio kako u periodima tradicionalno slabije potrošnje piva (zima i jesen) povećati tržišni udio i pokazatelje uspješnosti brenda. Ciljevi su dosegnuti i premašeni zahvaljujući izvrsnoj provedbi kampanje bazirane na kreativnoj ideji “Nadimci” čija polazna točka je činjenica kako je Žuja jedino pivo s nadimkom. Koristeći se bogatstvom nadimaka u Hrvatskoj ispričali smo priču o Žuji kao rado viđenom članu svakog društva. Jer imati nadimak znači pripadati društvu.

BREND: Ožujsko pivo

OGLAŠIVAČ: Zagrebačka pivovara

AGENCIJA: BBDO Zagreb, Playbox Grupa

MEDIJSKA AGENCIJA: Universal McCann

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

Srebrna Effie nagradaOslobodite svoju kreativnost

Početkom 2014. Franck Café drži vodeću poziciju u količinskoj prodaji cappuccina u kutijicama, no svako intenziviranje tržišne aktivnosti glavnog konkurenta činiti ovu poziciju nestabilnom. Kako bismo učvrstili Franckovu poziciju, osmislili smo kampanju fokusiranu na emocionalne benefite konzumacije proizvoda i utemeljenu na uvidu da ciljna skupina ima naviku provoditi slobodno vrijeme u izradi kreativnih stvari. Franck café Cappuccino odsad razbuđuje maštu, inspirira i oslobađa kreativnost u svakodnevnici. Kampanja je i u drugom valu premašila sva očekivanja rezultiravši iznimnim rastom prodaje i preuzimanjem vodstva i u vrijednosnoj prodaji od glavnog konkurenta.

BREND: Franck Café Cappuccino

OGLAŠIVAČ: Franck

AGENCIJA: McCann Erickson

AGENCIJA: Fahrenheit

MEDIJSKA AGENCIJA: Unex Media

OSTALE AGENCIJE: 404

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

FinalistJana voda s porukom

Da bi se pokrenule velike stvari ponekad je dovoljno nešto malo, poput poruke koja motivira i inspirira. To dokazuje Jana koja je u kampanji Voda s porukom postala medij – na poleđini bočica napisane su motivirajuće poruke. Svakome tko ih pročita mogu pomoći da se pokrene, potaknuti ih da budu još bolji i na taj način učiniti svijet oko sebe boljim. Unatoč pesimizmu i nestabilnosti na tržištu, rezultati kampanje su ohrabrujući; uključenje kupaca u 37 humanitarnih akcija, rast brand awarenessa te povećana prodaja od 5% u odnosu na prethodnu godinu.

BREND: Jana

OGLAŠIVAČ: Jamnica

AGENCIJA: Unex Grupa

AGENCIJA: Unex Media

MEDIJSKA AGENCIJA: Unex Media

OSTALE AGENCIJE: DRAP

OSTALE AGENCIJE: Priredba Studio

INDIVIDUALNA PRIZNANJA