Kategorija: Razno

Brončana Effie nagradaTwingospođice

Tržišno gledano, Renault Twingo je u trenutku prije lansiranja novog modela bio u ozbiljnom problemu. Novi Twingo trebao je ostvariti ambiciozne poslovne rezultate, a da bi to mogao, trebalo ga je pozicionirati kao mali gradski auto sa stilom, namijenjen prije svega mlađim urbanim ženama. S tim ciljem, kreirali smo urbanu društvenu igru koja je natjecanjem 4 tima „Twingospođica“, po prvi puta na ovim prostorima, spojila stvarni s virtualnim svijetom, te od Twinga učinila zvijezdu gradske vožnje, a natjecateljicama osigurala zvjezdani status tijekom trajanja ove iznimno uspješne kampanje.

BREND: Renault Twingo

OGLAŠIVAČ: Renault Nissan Hrvatska

AGENCIJA: OMD Media

MEDIJSKA AGENCIJA: OMD Media

OSTALE AGENCIJE: Publicis MMS Marketinške komunikacije

OSTALE AGENCIJE: Publicis

INDIVIDUALNA PRIZNANJA