Kategorija: Hrana

Brončana Effie nagradaLidl Grill & Chill Drill

Komunikacijska platforma Lidl Grill & Chill Drill na konzistentan, zabavan i autentičan način objedinjuje Lidl brend vrijednosti kroz Lidlovu školu roštiljanja: koncept roštiljanja i opuštanja kroz suočavanje 2 zabavna karaktera.
Rast prodaje kategorije, značajan pomak u percepciji – rast preferencije i porast svih image indikatora vezanih za kvalitetu, svježinu, širinu izbora te zanimljivu ponudu su čvrsti pokazatelji da je Lidl uspio izgraditi bolji i zabavniji odnos s potrošačima.
Kampanja je nadmašila sve poslovne, marketinške i medijske ciljeve u kategoriji koja je godinama predstavljala za Lidl velik izazov.

BREND: Lidl Hrvatska
OGLAŠIVAČ: Lidl Hrvatska
AGENCIJA: Real Grupa

INDIVIDUALNA PRIZNANJA

 

FinalistLino Lada / Razmaži me sada

Spoj insighta i kompetitivne prednosti branda dovodi do kampanje koja povećava frekvenciju korištenja od strane ključnih ciljnih skupina, povećava tržišni udio branda i pomaže brandu da preuzme vodstvo u kategoriji koje je do tada držao respektabilan i moćan strani konkurent.

BREND: Lino Lada
OGLAŠIVAČ: Podravka
AGENCIJA: BBDO Zagreb
OSTALE AGENCIJE: Promosapiens, SeekandHit, iZone, Real Grupa

INDIVIDUALNA PRIZNANJA