Od novih kategorija do poboljšane prijavnice – ne propustite novo izdanje natjecanja Effie!

Zaštita okoliša, David vs. Golijat te Mediji, zabava i slobodno vrijeme nove su prijaviteljske kategorije, a osim njih, prijavitelje očekuje i edukacija za kvalitetniju pripremu prijava!

U činjenicu da 13 nije nesretan broj svakako će se uvjeriti najefikasniji marketinški projekti na 13. izdanju natjecanja Effie Awards Croatia – središnje marketinško-poslovne inicijative u Hrvatskoj i svijetu koja slavi povezanost marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata – a sustav za prijave otvoren je za sve natjecatelje.

U vremenu u kojem je rad komunikacijske industrije isprepleten sa svim segmentima svakodnevnoga života, a marketinška izvrsnost postaje imperativ, Effie Awards Croatia natjecanje je koje potiče industriju na rast i napredak te se paralelno s njom i samo razvija. Stoga ove godine, uz kvalitetnije i preglednije izdanje prijavnice, koja je ažurirana u skladu s potrebama i uvidima prijavitelja, natjecanje uvodi i nove kategorije, koje će se na izvrstan način uklopiti u zahtjeve današnjice, zaokružiti aktualne težnje društva i istaknuti marketinšku učinkovitost u njihovoj službi, a održat će se i posebni seminar za prijavitelje, koji će biti posvećen pisanju kvalitetne prijave.

Kategorija Zaštita okoliša pokazat će kako uspješne marketinške komunikacije inkorporirajući održive strategije mogu ostvariti pozitivnu promjenu za brend i za okoliš; David vs. Golijat nagradit će manje brendove ili one u nastajanju koji efikasno grade svoju marketinšku priču konkurirajući pritom poznatim i moćnim tržišnim liderima, dok će kategorija Mediji, zabava i slobodno vrijeme proslaviti projekte koji su svojom komunikacijom učinkovito govorili o svim oblicima zabave te događanjima iz kulture i sporta – uključujući broadcastere, časopise, novine, web-stranice, strukovne medije i medije za slobodno vrijeme te radijske i televizijske postaje. Mediji su se tako osamostalili iz i dalje postojeće kategorije Razno, dok kategorija Pozitivne promjene od ove godine objedinjuje brendove i neprofitne organizacije.

Na natjecanju mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj od 1. 9. 2020. do 31. 1. 2022. godine. S obzirom na važnost adekvatne pripreme prijave, prijaviteljima se preporučuje da što prije prouče sustav za prijave kako bi prijava bila što kvalitetnija, a na raspolaganju imaju tri prijavna roka: rani će trajati do 10. siječnja, redovni rok zatvara se 20. siječnja, dok je kasni rok za prijave 1. veljače 2022.

Nakon što vrijeme uložite u pisanje kvalitetne prijave kako biste pokazali vrijednost svojih projekata i mukotrpnoga rada, ostalo prepustite Effieju – koji će se još jednom, provjerenim metodama i stručnošću, pobrinuti za izdvajanje najboljih među najboljima.

Prijave su u tijeku, a pravilnik sa svim detaljima procesa prijave te relevantne informacije o natjecanju pronađite u uputama za prijavu.

Naslovna fotografija: Marko Prpić/PIXSELL