Kako ovladati marketinškom efikasnošću i napisati dobru Effie prijavu saznajte na besplatnom seminaru

Predavači će biti članovi organizacijskog odbora hrvatskoga izdanja natjecanja Effie, a seminar će se održati 21. prosinca 2021. u 10 sati.

U vremenu u kojem je rad komunikacijske industrije isprepleten sa svim segmentima svakodnevnoga života, a marketinška izvrsnost postaje imperativ, Effie Awards Croatia, središnja marketinško-poslovna inicijativa u Hrvatskoj i svijetu koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata, trinaestu godinu djelovanja otvara s ciljem osnaživanja i proslavljanja projekata koji djeluju hrabro, profesionalno, beskompromisno – i efikasno.

Tim je povodom organiziran i besplatni seminar posvećen pisanju kvalitetnije Effie prijave, koji će se održati 21. prosinca u 10 sati u trajanju od 90 minuta, a predavači su dugogodišnji članovi Effie Organizacijskoga odbora Mario Fraculj, Ante Šalinović i Vanja Vaniček te Dina Dretvić, dugogodišnja članica žirija natjecanja – redom stručnjaci s bogatim marketinškim iskustvom, kao i iskustvom pisanja prijava te žiriranja na domaćim i međunarodnim izdanjima natjecanja.

Važna je ovogodišnja vijest novo i kvalitetnije izdanje prijavnice, koja je ažurirana u skladu s kontinuiranim napretkom natjecanja i uvidima prijavitelja – a upravo će promjene u prijavnici biti predstavljene na edukaciji. Seminar će obuhvaćati i sljedeće teme:

  • Važnost natjecanja Effie i formalni aspekti prijave
  • Izazov, tržišni kontekst, ciljevi, insight: Zašto je važno dobro definirati ciljeve i povezati ih s tržišnim kontekstom
  • Analitički dio: Argumentacije pomaka, tržišnih udjela, kako napraviti dobru i uvjerljivu argumentaciju te vjerodostojno prikazati podatke
  • Iskustvo i savjeti izrade dobrih prijava
  • Primjeri dobrih prijava s europskih i međunarodnih izdanja natjecanja Effie
  • Diskusija – pitanja i odgovori.

Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju – osim kreativnosti, presudni su učinkovitost te strateško promišljanje kampanja. Važnost učinkovitog komuniciranja svakim je danom sve veća te do posebnog izražaja dolazi u kriznim razdobljima.

Svi zainteresirani, bez obzira na to jesu li već pisali Effie prijave ili će se ove godine prvi put upustiti u taj pothvat, dobrodošli su prijaviti se za besplatno sudjelovanje do 19. prosinca na poveznici.

Više informacija o natjecanju i prijavama u tijeku pronađite na u uputama za prijavu.

Naslovna fotografija: Igor Šoban/PIXSELL